Od ponad 20 lat firma AGA jest czołowym producentem galanterii skórzanej w Polsce. Dzięki stosowaniu nowych materiałów i innowacyjnych projektów nieustannie wyznacza standardy dla całej branży.

Oto kluczowe momenty w rozwoju firmy:

1992 – Utworzenie firmy AGA przez Wiesława i Bogumiłę Orzechowskich.

1994 – Rozpoczęcie produkcji pod marką Valentini.

1996 – Otwarcie pierwszego sklepu firmowego w gdyńskim Klifie, drugim centrum handlowym w Polsce, do tej pory będącym mekką polskich i światowych projektantów.

1996 – Rozpoczęcie sprzedaży produktów marki Samsonite.

1997 – Podpisanie jedynej w Polsce i trzeciej na świecie umowy licencyjnej z Samsonite. Dzięki niej firma AGA ma wyłączne prawo do projektowania, produkcji oraz dystrybucji galanterii skórzanej tej światowej marki.

1997 – Rozpoczęcie produkcji teczek męskich w całości wykonywanych ręcznie z materiałów najwyższej jakości.

1997 – Wprowadzenie innowacyjnych, dwustronnych pasków z obrotowymi klamrami.

1998–2004 – Otwarcie kolejnych sklepów w galeriach handlowych, m.in. w Katowicach, Gdańsku i Krakowie.

1999 – Wprowadzenie na rynek pierwszych kolekcji portfeli Samsonite.

2000 – Rozpoczęcie produkcji z najwyższej jakości skór bydlęcych NAPA.

2004 – Wprowadzenie do produkcji skórzanych torebek damskich i rozpoczęcie współpracy z projektantami z całego świata.

2008 – Otwarcie pierwszego sklepu internetowego: www.mojawalizka.pl.

2011 – Rozpoczęcie produkcji torebek damskich z nowoczesnych materiałów syntetycznych, zgodnie z najnowszymi trendami.

2013 – Wprowadzenie do oferty pierwszych produktów Valentini i Samsonite wykorzystujących technologię RFID, która uniemożliwia niepowołane skanowanie kart kredytowych w portfelu.

2013 – Narodziny firmowego teamu kolarskiego MTB Valentini odnoszącego liczne zwycięstwa i wspieranego przez szerokie grono kibiców.

2013 – Otwarcie kolejnych salonów w Szczecinie, Katowicach i Poznaniu.

2013–2014 – Modernizacja przedsiębiorstwa, wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania dzięki zdobyciu funduszy unijnych na wdrożenie rozwiązań IT (SAP) wspierających wzrost wydajności i efektywności przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta.

milowe
Valentini